Poniedziałek-Piątek: 8:00-16:00
Biuro: Szosa Lubicka 13b/33
call us: 502 305 880

Zarządzanie nieruchomościami wspólnot mieszkaniowych obejmuje czynności z zakresu:

a) obsługi administracyjnej i zarządczej

  • planowanie, organizowanie i kontrolowaniefunkcjonowania budynku,
  • proponowanie rozwiązań ograniczających koszty i zwiększających bezpieczeństwo,
  • sprawne organizowanie i przeprowadzanie zebrań wspólnoty,
  • przyspieszanie głosowania nad uchwałami,
  • usprawnianie komunikacji we wspólnocie mieszkaniowej,
  • nadzór nad utrzymaniem czystości i porządku oraz ochrony,
  • zapewnienie stabilnego zaopatrzenia w media (woda, ciepło, gaz, energia elektryczna).

b) obsługi technicznej

  • zapewnienie skutecznego całodobowego pogotowia technicznego,
  • rzetelne prowadzenie Książki Obiektu Budowlanego wraz z zapewnieniem przeglądów technicznych,
  • zapewnienie profesjonalnego serwisowania zainstalowanych na terenie nieruchomości urządzeń,
  • uczciwe przygotowanie i nadzorowanie prac remontowych oraz modernizacyjnych,
  • sprawne diagnozowanie i usuwanie pojawiających się awarii,

c) obsługi księgowej i finansowej

  • prowadzenie rzetelnej księgowości wraz ze sporządzaniem sprawozdań finansowych,
  • kontrolowanie kosztów i wykonania planu gospodarczego,
  • monitorowanie płatności i windykacja należnych wspólnocie opłat,
  • udostępnianie członkom wspólnoty mieszkaniowej informacji przez internet,
  • odpowiednie rozliczanie kosztów zużycia wody i ciepła,

d) obsługi prawnej

  • weryfikacja podpisywanych umów,
  • windykacja należności na drodze sądowej i komorniczej,
  • rozwiązywanie pojawiających się problemów prawnych,
  • zapobieganie pojawiania się problemów prawnych

Obsługą naszych klientów zajmują się bezpośrednio 3 zarządcy nieruchomości posiadający licencje zawodowe oraz wieloletnie doświadczenie w branży nieruchomości, dzięki czemu naszym Klientom zapewniamy:

  • stabilnośći stały poziom obsługi,
  • skutecznośćopartą o doświadczenie w obsłudze nieruchomości,
  • kompleksowąobsługę.

Oferujemy niezwłoczną pomoc w sytuacjach awaryjnych dysponując zorganizowanymi i profesjonalnymi służbami technicznymi funkcjonującymi 24 godziny na dobę, co pozwala nam na:

  • minimalizowanie skutków awarii,
  • sprawnądiagnozę i usuwanie awarii.

Opieramy się na współczesnych rozwiązaniach informatycznych co pozwala na:

  • usprawnienie komunikacji przez pocztę elektroniczną
  • przyspieszeniegłosowania uchwał wspólnot mieszkaniowych,
  • bieżące monitorowaniezużycia wody i ogrzewania.